Gaat de oeuvre cd box van conny van de bos nog online komen bij een muziekplatform?

Op Spotify niets en dergelijke

10 maanden geleden
in: Muziek
TurfGraver
10 maanden geleden
Denk het niet.
dk
10 maanden geleden
Zou wel interessant zijn ook voor de liefhebbers om het om het online te luisteren
dk
7 maanden geleden
Turfgraver waarom denk jij dat de cd box niet online komt?

Antwoorden (1)

Als je haar naam schrijft zoals zij dat als artieste deed dan zul je merken dat zij wel degelijk op Spotify te vinden is: Conny Vandenbos. Bijvoorbeeld https://open.spotify.com/playlist/37i9dQZF1DZ06evO2SwWXr waar je 50 van haar essentiële nummers in één playlist van ongeveer twee en een half uur kunt beluisteren! Ook staat het album 'Het allerbeste van' erop.
Amadea
7 maanden geleden